logo dolce   logo dolce   logo dolce   logo dolce

ΥΓΙΕΙΝΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΝΑΚ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

19 June 2017

Η σημαντικότητα των ενδιάμεσων σνακ κατά τη διάρκεια της μέρας μας είναι μεγάλη.  Μια μέρα θα πρέπει να αποτελείτε από 3 κύρια γεύματα και 2 μικρά ενδιάμεσα γεύματα (σνακ).  

 

Τα υγιεινά ενδιάμεσα γεύματα βοηθούν τον οργανισμό μας να κρατά τα επίπεδα των σακχάρων στο αίμα σε ισορροπία, έτσι ώστε να μην μειώνονται υπερβολικά και μετέπιπτα να αυξάνονται σε επίπεδα πάνω από το επιθυμητό όριο.  Αυτά συμβάλει σε καλύτερο έλεγχο βάρους.

 

Τα σνακ στη δουλειά πρέπει να είναι πρακτικά, μη υγρά κατά προτίμηση, να μην λερώνουν και ιδανικά να μην χρειάζονται ψυγείο.  Μπορούμε να τα τρώμε 2 ½ -3 ώρες μετά το κυρίως γεύμα του πρωινού και του μεσημεριανού.

 

Τα ενδιάμεσα γεύματα πρέπει να μας προσφέρουν την αίσθηση κορεσμού, χωρίς ώμος να υπερβαίνουν τις 150 θερμίδες.  Πάρτε κάποιες ιδέες από τα παρακάτω.

  • Παξιμάδι σικάλεως με λίγο χούμους
  • Κρακεράκια ολικής αλέσεως με λίγο φυστικοβούτηρο
  • Εποχιακά φρούτα
  • Γιαουρτάκι χαμηλών λιπαρών
  • Ριζογκοφρέτα με μαύρη σοκολάτα
  • Toast ολικής αλέσεως με φυτικό τυρί
  • Ξηροί καρποί
  • Μπάρες ολική αλέσεως
  • Αποξηραμένα φρούτα
  • Στικ λαχανικών
  • Smoothie

Της Μαρία-Ντολόρες Χριστόφη,( MSc, BSc(hons), CAAT, BALENS)

Κλινικός βοτανολόγος και Σύμβουλος διατροφής

Facebook logo  Logo twitter wordmark 1000

Thank you for your support

We use cookies to improve our website. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. For more information visit our Cookie policy. I accept cookies from this site. Agree