logo dolce   logo dolce   logo dolce   logo dolce

3 ΛΕΠΤΑ SQUASH ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΟΥΣ ΓΛΟΥΤΟΥΣ

07 January 2018

Τα μοντέλα λατρεύουν αυτή την άσκηση και όλοι οι γυμναστές την έχουν πάντοτε στα προγράμματα τους. 

 

φωτογραφία από pinterest.com

 

Τα βαθιά καθίσματα είναι μία από τις καλύτερες ασκήσεις που μπορεί να κάνει μια γυναίκα για σφιχτούς γλουτούς και μηρούς.

 

Μπορεί να μην είσαι καθόλου φαν του γυμναστηρίου, όταν όμως το θες, σίγουρα μπορείς να βρεις έστω και 30 λεπτά μέσα στη μέρα σου για να γυμναστείς για το καλό της υγείας και της σωματικής σου κατάστασης.

 

Αφού κάνεις το απαραίτητο ζέσταμα, τότε μετά είσαι έτοιμη να ακολουθήσεις κάποιες ασκήσεις που θα βοηθήσουν το σώμα σου. Μια από αυτές θα είναι σίγουρα τα βαθιά καθίσματα αφού βοηθούν πολύ γλουτούς και οπίσθια. Αρκούν 3 λεπτά καθημερινά για να αρχίσει να βλέπεις αποτέλεσμα και τότε να πάρεις σοβαρά το θέμα και να ασχοληθείς περισσότερο με τη γυμναστική, τόσο για την υγεία σου καθώς και για το σώμα σου.

Facebook logo  Logo twitter wordmark 1000

Thank you for your support

We use cookies to improve our website. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. For more information visit our Cookie policy. I accept cookies from this site. Agree