Η RADINA KAMENOVA ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ, ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ EVENT PLANNER ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

Σαν μια παραμυθένια ύπαρξη, με απόλυτο επαγγελματισμό και αφοσίωση, η πετυχημένη Radina Kamenova, η ιδιοκτήτρια του Event Planner Cyprus  κάνει κάθε όνειρο και σημαντικό γεγονός της ζωής μας όπως το γάμο, τη βάφτιση και άλλα, καλύτερα και πιο πετυχημένα απ΄ότι τα είχαμε φανταστεί.

Με την οργάνωση, την προετοιμασία και τη διακόσμηση που αναλαμβάνει τόσο για Κύπριους όσο και για τον κόσμο που ζει στο εξωτερικό και επιλέγουν το νησί μας για το γάμο τους και όχι μόνο, η Radina Kamenova, κατάφερε να ξεχωρίσει στον τομέα των Event Planner, ανεβάζοντας τον πήχη στον χώρο της ακόμη πιο ψηλά!

 

Συνέντευξη στη Μαρίνα Αβραάμ

Φωτογραφίες: Βαρβάρα Πουρούτη

Μακιγιάζ: Αναστασία Βανέλλη

Ιδιαίτερες ευχαριστίες στο ξενοδοχείο Four Seasons για την ευγενική φιλοξενία

Πόσο σπουδαίο είναι να μπορείς να κάνεις τα όνειρα του κάθε ένος από εμάς πραγματικότητα;

Είναι ανεκτίμητο το να μπορείς να πραγματοποιείς τα όνειρα και τους στόχους που θέτεις τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Απαιτεί  αφοσίωση, χρειάζονται κίνητρα και υπομονή, όμως κάθε φορά που πετυχαίνεις το στόχο που σου έχει ανατεθεί αισθάνεσαι μεγάλη χαρά, ικανοποιήση και πιστεύεις ακόμη περισσότερο στον εαυτό και τις δυνατότητες σου. Το να μπορείς να συμβάλλεις στα όνειρα των ανθρώπων που σε εμπιστεύονται, για να κάνεις πραγματικότητα ένα σημαντικό γεγονός της ζωής τους, είναι μοναδικό.

 

Οργανώνεις events όπως γάμους, βαφτίσεις, parties και άλλες σημαντικές εκδηλώσεις. Τι σε κάνει να το αγαπάς τόσο πόλυ;

«Do what you love and love what you do». Το να ασχολείσαι με ό,τι αγαπάς και να αγαπάς αυτό που κάνεις, συμβάλλει στο να αισθάνεσαι πρωτίστως πιο ευτυχισμένος αφού το επάγγελμα μας είναι ένα σημαντικό μέρος της ζωής μας και κατά δεύτερο, να γίνεσαι καθημερινά καλύτερος στη δουλειά σου. Ήθελα πάντα να ασχοληθώ με τη δημιουργικότητα που σου προσφέρει η οργάνωση events. Οι εκδηλώσεις φέρνουν κοντά τους ανθρώπους και τους δίνουν το προνόμιο και την ευκαιρία να περάσουν πολύτιμες στιγμές μαζί τις οποίες θα θυμούνται και θα διηγούνται για μια ζωή. Ως event organizer, νιώθω μεγάλη τιμή και ευλογία που συμμετέχω σε αυτές τις ξεχωριστές στιγμές και συμβάλλω στο να αποτελούν μια όμορφη εμπειρία για όλους  τους παρευρισκομένους.

Πόσο καθοριστική είναι η επικοινωνία με τον πελάτη και το να γνωρίζεις κάποια στοιχεία της προσωπικότητας του;

Είναι αρκετά σημαντικό να γνωρίσεις τον πελάτη και να συζητήσεις πρόσωπο με πρόσωπο μαζί του για να πάρεις κάποια στοιχεία της προσωπικότητας του καθώς και τι του αρέσει και τι όχι. Προτού μιλήσεις για έξοδα και κόστος, για το πώς θέλουν να είναι ο γάμος, η βάφτιση, το σημαντικό event που προγραμματίζουν, είναι υπέροχο να γνωρίζεις το χαρακτήρα τους. Βέβαια, συχνά έχουμε πελάτες από το εξωτερικό και οι προσδοκίες όπως και για κάθε Κύπριο μεγαλώνουν, όμως αυτό μας ανεβάζει τον πήχη και κάνουμε κάθε όνειρο τους πραγματικότητα.  

Πριν ένα ζευγάρι, μια οικογένεια σε προσεγγίσει, τι είναι σημαντικό να γνωρίζουν;

Είναι σημαντικό να γνωρίζουν για εμάς και το εύρος της δουλειάς μας. Αρκετοί μας προσεγγίζουν γιατί έχουν ακούσει ότι είμαστε αρκετά καλοί στον τομέα μας όμως στο τέλος της μέρας είμαστε και πολλά περισσότερα. Με κάθε συνεργασία μαζί μας, έχει μεγάλη σημασία για την ομάδα μας να δώσουμε το μήνυμα στον κάθε έναν που μας εμπιστεύεται ότι είμαστε δίπλα τους, πώς είναι σημαντικό για εμάς να τους βοηθήσουμε να κερδίσουν πολύτιμο χρόνο και βεβαίως να μην χρειαστεί να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα απ΄όσο είναι διατεθειμένοι για το άριστο αποτέλεσμα.

Ποιες είναι οι σημαντικότερες ερωτήσεις που θα τους υποβάλεις;

Όταν συναντώ τον ενδιαφερόμενο ή απαντώ στα e-mails του, αρχίζω πάντοτε με τα βασικά. Τις απαραίτητες λεπτομέρειες όπως το σκοπό του event, την ημερομηνία και την ώρα, τον αριθμό των προσκεκλημένων, την τοποθεσία που θέλουν να γίνει. Έπειτα, για τις υπόλοιπες σημαντικές υπηρεσίες όπως το catering, τη διακόσμηση, τα λουλούδια, τα special effects. Είναι σημαντικό να έχουμε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούμε από την πρώτη κιόλας συνάντηση για να μην ενοχλούμε τον πελάτη με απορίες που μπορούν να λυθούν μέσα από την πρώτη μας συνάντηση.

Πώς αλήθεια μετριέται η επιτυχία;

Ένα πετυχημένο event είναι όταν έχεις φτάσει το στόχο σου και κατάφερες να ξεπεράσεις τις προσδοκίες του πελάτη που σε εμπιστεύτηκε. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να «μετρήσεις» την επιτυχία και αυτό εξαρτάται πάντα από τη φύση του event. Για παράδειγμα, εάν πρόκειται για κατάστημα ή για το λανσάρισμα ενός προϊόντος, τότε μπορείς να δεις το αποτέλεσμα, πέραν από τους παρευρισκομένους, στις πωλήσεις που έγιναν από εκείνη τη μέρα και έπειτα. Εάν πρόκειται για έκθεση, show ή φιλανθρωπική εκδήλωση, μπορείς να δεις την επιτυχία από τον αριθμό των εισιτηρίων που πωλήθηκαν και το χρηματικό ποσό που δόθηκαν για τον καλό σκοπό. Ένας άλλος τρόπος όμως για να μετρήσεις την επιτυχία, είναι ο αριθμός των πελατών, που με κάθε ευκαιρία θα σε προσεγγίσουν και πάλι για να οργανώσεις μαζί τους κάτι καινούριο. Και τελευταίο όμως εξίσου σημαντικό, είναι τα σχόλια που παίρνεις πάντα με μηνύματα στα μέσα κοινωνικής διχτύωσης και όχι μόνο και βεβαίως το «από στόμα σε στόμα» με τις εντυπώσεις που θα συζητιούνται ακόμη και μέρες μετά την ολοκλήρωση του event.

Πόσο καθοριστικό είναι το budget για ένα event;

Είναι σίγουρα αρκετά σημαντικό. Σίγουρα απολαμβάνουμε να δουλεύουμε με ένα μεγάλο budget γιατί αυτό σημαίνει πάντα ότι θα δημιουργήσεις ένα luxurious event το οποίο θα είναι ξεχωριστό για πολλούς λόγους. Για εμάς όμως, είτε μεγάλο είτε μικρό το budget κάθε γεγονός είναι σημαντικό και είναι καθήκον μας να είναι εξίσου όμορφο, ξεχωριστό και να συζητηθεί.

 

Έχεις κάποιο στυλ διακόσμησης που ξεχωρίζεις ή αγαπημένα λουλούδια για παράδειγμα;

Λατρεύω την απλότητα και την κομψότητα και αυτή, είναι σίγουρα η γραμμή που επιλέγω γαι εμένα. Κλασσικό στυλ με καλλιτεχνικές πινελιές συνδυασμένη αρμονικά για μια χαλαρή και ζεστή ατμόσφαιρα. Η δική μου άποψη είναι να μπορεί να είναι κομψό το αποτέλεσμα και την ίδια στιγμή να δίνεις το μήνυμα που θες στους προσκεκλημένους σου, λαμβάνοντας υπόψη κάποιους βασικούς κανόνες.  

Υπάρχουν κάποια events τα οποία έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για σένα στο θέμα οργάνωσης και διακόσμησης;

Αγαπώ τη δουλειά μου ως event planner και για αυτό, βρίσκω ενδιαφέρον στο κάθε ένα από αυτά που θα αναλάβω. Υπάρχουν κάποια αρκετά γνωστά events στο εξωτερικό, τα οποία σιγά σιγά θα πραγματοποιηθούν και στην Κύπρο και έχω στο μυαλό μου το πώς θα μπορούσαν να γίνουν με την ίδια, μεγάλη επιτυχία. Για την ώρα όμως, δεν μπορώ να αποκαλύψω περισσότερα, απλά επιφυλάσσομαι…

 

Πόσο σημαντικό και απαραίτητο είναι να γνωρίζεις κάθε νέα τάση που επικρατεί ανά σεζόν;

Όσα περισσότερα γνωρίζεις, τόσο το καλύτερο. Όσο πιο προετοιμασμένη είσαι, τόσο πιο ψηλά θα φτάσεις. Προσπαθώ πάντοτε να βρίσκω διάφορες πηγές για να ενημερώνομαι όσον αφορά τον τομέα μου. Θέλοντας πάντοτε να κάνω χαρούμενο το  κάθε ζευγάρι ή επιχείρηση που με εμπιστεύονται για ένα σημαντικό γεγονός, με αποτελέσματα που θα συζητηθούν, προσπαθώ πάντοτε να βρίσκω αυτό το κάτι που θα δώσει τη μεγάλη διαφορά. Οφείλω πάντοτε να είναι ενημερωμένη για τις τάσεις που επικρατούν βάζοντας το δικό μου στίγμα για όσο πιο δυνατόν άψογο και τέλειο αποτέλεσμα.

 

Αρκετά σύντομα θα πραγματοποιηθεί ένα φιλανθρωπικό event το οποίο είναι δική σου πρωτοβουλία. Μίλησε μας λίγο γι αυτό.

Πρόκειται για ένα Φιλανθρωπικό, γιορτινό cocktail party με εκλεκτούς προσκεκλημένους. Για πρώτη φορά, η Event Planner συνεργάζεται με το Chrysallida Foundation και την ομάδα Medicleft και πραγματικά ανυπομονώ γι αυτό το γεγονός. Τα καθαρά έσοδα από αυτή την όμορφη γιορτή θα δοθούν για τις ανάγκες των μωρών που πραγματικά μας χρειάζονται με σχιστίες και άλλες κρανιοπροσωπικές ανωμαλίες. Ο σκοπός είναι αρκετά σημαντικός αφού κάποια από αυτά τα παιδάκια χρειάζονται πέραν από 5 επεμβάσεις για να έχουν θετικό αποτέλεσμα όσον αφορά την υγεία τους. Η εκδήλωση μας τελεί υπό την αιγίδα του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας κ. Νίκου Αναστασιάδη.

Μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μου για ραντεβού στο 97698823. Επίσης στο  E-mail: info@eventplannercyprus.com

Website: www.eventplannercyprus.com

Instagram: @eventplannercy

Facebook: Event Planner Cyprus