10 ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ

Comments Off on 10 ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑ & ΟΜΟΡΦΙΑ

Ακολουθήστε συστηματικά τις «χρυσές» συμβουλές που ακολουθούν και βγείτε νικήτριες στο αέναο πόλεμο κατά της κυτταρίτιδας.

Βγάλτε απ΄τη ζωή σας τις δυο άσπρες πιο επιβλαβείς ουσίες, το αλάτι και τη ζάχαρη. Μας παχαίνουν και μας γερνούν. Δέστε το ως μακροπρόθεσμη επένδυση στην υγεία σας. Εξαφανίστε ή έστω ελαττώστε την προσθήκη του μαγειρικού αλατιού στο μαγείρεμα, αφού έτσι κι αλλιώς τα τρόφιμα περιέχουν ήδη νάτριο στη σύσταση τους. Όπου είναι απαραίτητο χρησιμοποιήστε το ορυκτό ροζ αλάτι Ιμαλαίων

Μειώστε την κατανάλωση τροφίμων πλούσιων σε αλάτι και κορεσμένα, ζωικά λιπαρά όπως το κόκκινο κρέας, τα γλυκά, τα τηγανιτά, τα ζωικά βούτυρα, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα παστά. Διαγράψτε, ότι είναι συσκευασμένο, επεξεργασμένο, τροποποιημένο από την πρωτόλεια μορφή του, όπως τις κονσέρβες, τα πατατάκια, τα έτοιμα σνακ, τα έτοιμα φαγητά τύπου fast food και γενικότερα το junk food.

Περιορίστε το αλκοόλ και δη τα κοκτέιλ που αποδεδειγμένα περιέχουν ζάχαρη. Προτιμήστε λευκό ή ακόμα καλύτερα κόκκινο κρασί που είναι ευεργετικό και για την υγεία και για την ομορφιά. Μείνετε μακρυά από όλα τα αναψυκτικά ακόμα και όσα δεν περιέχουν ζάχαρη.

Κόψτε τα γλυκά. Αντικαταστήστε τα ντόνατς, τα cupcakes, τις τούρτες, τα παγωτά με φυσικά σνάκς όπως η μαύρη σοκολάτα, το παστέλι, τα ξερά φρούτα, τα ψημένα μήλα με κανέλλα στο φούρνο.

Καταναλώστε όσο μπορείτε περισσότερα φρούτα και λαχανικά. Προτιμήστε επίσης εσπεριδοειδή, φράουλες, ακτινίδια που είναι πλούσια σε βιταμίνη C, η οποία συμβάλλει στη διατήρηση της σφριγηλότητας και του κολλαγόνου της επιδερμίδας.

Αυξήστε την κατανάλωση υγρών όπως το νερό (χλιαρό και όχι κρύο αν μπορείτε) το πράσινο τσάι, τους φυσικούς φρεσκοστυμμένους χυμούς (και ποτέ συσκευασμένους) γιατί διευκολύνουν το μεταβολισμό των τροφών, και εντείνουν την αποτοξίνωση.

Κάντε σύμμαχο τα βότανα και τα αφεψήματα με κορυφαίο το πράσινο τσάι Μελέτες δείχνουν, ότι με 2-3 ποτήρια πράσινου τσαγιού παίρνουμε την απαραίτητη ποσότητα κατεχίνων που συμβάλλουν στην αυξημένη καύση θερμίδων. Οι κατεχίνες παρουσιάζουν σημαντική δράση στο λιπώδη ιστό στην περιοχή της κοιλιάς και στη βελτίωση της κατανομής του λίπους στο σώμα. Άλλα βότανα που βοηθούν την αποτοξίνωση και την κυτταρίτιδα είναι η λουΐζα και η μέντα.

Προτιμήστε για την διατροφή σας ψάρι και θαλασσινά αλλά και πουλερικά που είναι πλούσια σε χαλκό και ψευδάργυρο, κι ενισχύουν την επιδερμίδα διατηρώντας το κολλαγόνο και την ελαστίνη. Όσπρια που είναι χαμηλής θερμιδικής αξίας και υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες. Δημητριακά κατά προτίμηση ολικής αλέσεως είναι πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες και βιταμίνες Β, που ενισχύουν το μεταβολισμό.

Μην ξεχνάτε να καταναλώνετε άψητους κι ανάλατους ξηρούς καρπούς, με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Ε την πλέον αντιοξειδωτική, αντιγηραντική, ενυδατική βιταμίνη που αποτρέπει το σχηματισμό ελεύθερων ριζών, την ξηρότητα και τη δημιουργία ραγάδων.

Ασκηθείτε έστω και λίγο. Ακόμα και αν αποφεύγετε τα γυμναστήρια τουλάχιστον περπατήστε έστω 15 λεπτά κάθε μέρα, ανεβείτε τις σκάλες και ξεχάστε το ασανσέρ. Αν το κάνετε κάθε μέρα, δεν θα πιστέψετε στα μάτια σας τα ευεργετικά αποτελέσματα έστω αυτής της ήπιας άσκησης, στο περιττό λίπος και την κυτταρίτιδα.

Πηγή: https://beautyblog.gr/