Ξεφυλλίζοντας τις σελίδες των περιοδικών μόδας και σερφάροντας στις σελίδες και στο Instagram των μεγάλων οίκων, εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς τον «νόμο του Photoshop» σχεδόν σε κάθε φωτογραφία και διαφήμιση.
Η ψηφιακή επεξεργασία των εικόνων προκειμένου να εξαφανιστούν οι φυσικές, ανθρώπινες ατέλειες από τα κορμιά των μοντέλων αποτελεί πάγια τακτική των οίκων μόδας, των εντύπων και των διαφημιστικών εταιρειών, οι οποίες καθιερώνουν με αυτόν τον τρόπο εξωπραγματικά πρότυπα ομορφιάς.
Πανέμορφα μοντέλα δίχως ίχνος ρυτίδας, βελούδινο δέρμα χωρίς το παραμικρό σημάδι – αυτές είναι εικόνες που συναντά κανείς μόνο στις γυαλιστερές σελίδες των καινούργιων κολεξιόν και όχι «εκεί έξω». Τα τελευταία χρόνια, χιλιάδες άνθρωποι ξεκινούν να αντιδρούν στην συγκεκριμένη παγιωμένη πρακτική με τους σχεδιαστές και τους εκδότες να αφουγκράζονται την αλλαγή κλίματος και την ανάγκη για «αληθινούς ανθρώπους στα εξώφυλλα».
Παρότι δεν πρώτη για την πρώτη καμπάνια διεθνώς, η κίνηση της Boohoo έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από εκατομμύρια χρήστες του Διαδικτύου οι οποίοι επικρότησαν αυτή την στροφή στην φυσική ομορφιά.
Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.tilestwra.com/oikos-modas-fotografizei-alithines-gynaikes-me-fysiki-omorfia/