Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΕΡΙΖΗΤΗΤΟΣ – Η HELENA BRIAN ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΑ

Η διαφήμιση είναι αδιαμφισβήτητα ο τρόπος με τον οποίο ένα προϊόν ή μια εταιρεία μπορεί να κατακτήσει το κοινό.

Η Έλενα Φιλίππου, Creative Director της Helena Brian Marketing & Advertising μοιράζετε μαζί μας τα μυστικά του Branding και της διαφήμισης.

Τι είναι το Βranding

Ο όρος του Βranding είναι η εικόνα και η άποψη που έχουν οι άλλοι για εμάς. Το αποτύπωμα και η αίσθηση που αφήνει ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνεί ένα brand μιας εταιρείας. Το ζήτημα είναι να καταφέρει κανείς να ξεχωρίσει και να κάνει την επαγγελματική του ταυτότητα ισχυρή. 

Τι πρέπει να προσέξει κάποιος κατά την δημιουργία του Brand του; Υπάρχει κάποια μυστική συνταγή; Υπάρχουν κάποιες κρυφές τεχνικές; 

Αρχικά όπως έχουμε αναφέρει είναι απαραίτητο το brand σου να πρεσβεύει μια φιλοσοφία. Η φιλοσοφία αυτή πρέπει πάντα να διαπερνάτε  στο κοινό σου μέσω της εικόνας που προβάλλεις και της ψυχολογίας που δημιουργείς. Γι’ αυτό είναι σημαντικός και ο τρόπος με τον οποίο προωθείς το brand σου μέσω του Marketing αλλά και την αίσθηση που αφήνει στο κοινό. 

Τι προσφέρει μία ολοκληρωμένη εικόνα – branding

Το τρίπτυχο υπεραξία, αισθητική, επιλογή. Είναι πολύ πιο εύκολο να εμπιστευτείς ένα brand που γνωρίζεις ήδη τις αξίες του ή την ποιότητα του παρά κάποιο άλλο που δεν είναι τόσο γνωστό. Σε μια εποχή όπου δεχόμαστε βροχή διαφημίσεων από διαφορετικά μέσα, η αντίληψη που έχουμε για ένα brand παίζει βασικό ρόλο στις επιλογές της ζωής και της καθημερινότητας μας. 

Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη που κάνουν οι εταιρείες γύρω απο το θέμα του branding τους; 

Να μην επικοινωνούνται οι αξίες του brand τους σωστά, να μην υπάρχουν κανόνες και συνέπεια στην εικόνα (branding guidelines), κακό λογότυπο, έλλειψη διαχρονικότητας και σοβαρότητας. Αυτό που στηρίζουμε πάντα είναι « DO IT ALL THE WAY OR NOT AT ALL» ή θα κάνεις ότι χρειαστεί για να το πετύχεις ολοκληρωμένα ή καθόλου. Οι σπασμωδικές κινήσεις μπορούν να καταστρέψουν την εικόνα που δημιουργείς. 

Πώς επιλέγουμε influencer ή brand ambassador? 

O influencer που θα επιλέξεις θα πρέπει να ταιριάζει με τα values του brand σου, το lifestyle, καθώς και το κοινό που τον ακολουθεί να ταυτίζεται με το κοινό στο οποίο θέλεις να φέρεις κοντά. Θα πρέπει να αντιπροσωπεύει κάτι και να είναι τυπικός απέναντι στους followers του όπως και το να το μεταδίδει με τον καλύτερο τρόπο.