DREAM JOB: ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΑΤΟΜΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΦΩΤΟ ΣΤΟ ΙΝΣΤΑΓΚΡΑΜ

Η Royal Caribbean έβγαλε την αγγελία της χρονιάς

Είναι από εκείνες τις ευκαιρίες απασχόλησης που γίνονται εύκολα, γρήγορα και δικαιολογημένα viral. Η συγκεκριμένη απαιτεί κάποιον που θα είναι διαθέσιμος να ταξιδέψει σε διάφορα σημεία του πλανήτη και να αναπτύξει διαδικτυακά τις ικανότητές του στο storytelling. Και φυσικά, να πληρώνεται γι’ αυτό. Όχι, δεν πρόκειται για ένα ακόμη σαχλό influencer-style project αλλά για μία πραγματική δουλειά.

Η Royal Caribbean λοιπόν προσφέρει €2.300/εβδομάδα σε κάποιον που θα έχει τις ικανότητες και τη φαντασία να ακολουθήσει (ως βοηθός) τον Instagram manager της εταιρείας, Russ Francis, σε μία κρουαζιέρα τριών εβδομάδων (οι οποίες ωστόσο δεν θα είναι συνεχόμενες). Εκτός από τα χρήματα της αμοιβής, είναι καλυμμένα και τα έξοδα της διαμονής, της διατροφής, των μετακινήσεων καθώς και οποιασδήποτε άλλης μικρής ή μεγαλύτερης ανάγκης υπάρξει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Οι υποχρεώσεις του τυχερού που θα επιλεχθεί για την εν λόγω δουλειά είναι η πλήρης κάλυψη της εμπειρίας μέσω Instagram -με φωτογραφίες, βίντεο και stories- με την προσθήκη των κατάλληλων τοποθεσιών και των σωστών hashtags. Μία άκρως προσωποποιημένη αλλά πλήρως digitalised ταξιδιωτική ιστορία λοιπόν, που απώτερο σκοπό έχει να προσελκύσει πελάτες για την εταιρεία.

Όσον αφορά τον προορισμό; Αυτό είναι ίσως και το πιο θελκτικό κομμάτι, καθώς δεν περιλαμβάνει μόνο ένα μέρος αλλά πολλά και διαφορετικά: Από τους παγετώνες της Αλάσκα και τα νορβηγικά φιόρδ μέχρι τη Μεσόγειο και μία επίσκεψη διά θαλάσσης στην Οσάκα της Ιαπωνίας. Τελευταίος προορισμός θα είναι το ιδιωτικό νησί της Royal Caribbean, Κόκοκεϊ, στις Μπαχάμες. Ο χρόνος του ταξιδιού ενδέχεται να αυξηθεί κατά μία ή δύο εβδομάδες αναλόγως των αναγκών του project.

 

Όπως αναφέρει μεταξύ άλλων η αγγελία της εταιρείας θα “δεχθούν αιτήσεις μόνο από αληθινούς adrenaline junkies που θα έχουν την ικανότητα να φέρουν εις πέρας τη δουλειά ακόμη και κάτω από τις δυσκολότερες των συνθηκών. Και οι υποψήφιοι θα πρέπει να μπορούν να περιγράψουν σε μία μόνο εικόνα ή ένα βίντεο λίγων δευτερολέπτων την πραγματική εμπειρία”.

Η περιπέτεια βέβαια για τον τυχερό ξεκίνησε τον ερχόμενο Μάιο.

Πηγή: https://esquire.com.gr/